Dag 1. Reisdag

8 september 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Zaterdagochtend werd Nancy in Schipluiden opgehaald door de “Big Grey Taxi” waarna de ouwetjes in Delft werden ingeladen. Nadat we de koffers hadden afgegeven bij Lufthansa vertrokken we met enige vertraging naar Frankfurt waar we ons moesten haasten naar de vertrekhal naar Florida. Na een vliegreis van 10 uur ,die prima verliep, landen we in Orlando. Na de plichtplegingen bij de douane haalden we de koffers op bij de bagageband. De koffers kwamen maar niet en we begonnen ons al zorgen te maken. Gelukkig zag Yvonne ergens in een hoekje onze koffers staan, iemand had ze al van de band gehaald en daar neergezet. Daarna de auto opgehaald bij Alamo en met elkaar beslist welke auto we zouden nemen.Vervolgens op weg naar het welcomecenter in Kissimmee om de sleutel van het huis op te halen. Het huis staat op een bewaakt resort wat wel een gevoel van veiligheid geeft. Om 21.30 uur ( toen was het in Nederland al 3.30 uur in de nacht)waren we op de plaats van bestemming. Allemaal heel erg moe van de nieuwe ervaringen en de lange reis. Om 22.00 uur lag iedereen te slapen.

1. Marja Cornel:
    9 september 2019
    Vermoeiende maar toch voorspoedige reis geweest voor jullie. De foto’s zien er mooi en veelbelovend uit! Have fun en liefs voor jullie 4 tjes, Bert en Marja
  2. Bep kok:
    9 september 2019
    Wat fijn dat alles goed is gegaan. Ja was een lange dag voor jullie he.
    Her was wel even schrikken zeker dat jullie die koffers niet zagen. Maar gelukkig goed gekomen. Prachtig huisje hoor. En leuke foto's. Liefs Bep. Geniet.
  3. Marianne Staakman:
    9 september 2019
    Super fijn dat alles naar wens is verlopen ,even de schrik dat de koffers er niet waren.Maar gelukkig ook weer goed gekomen.We hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben.Heel veel liefs van Charles en Marianne uit Estapona.😚
  4. Ineke Kok:
    9 september 2019
    Ziet er goed uit👍kan me voorstellen dat jullie moe waren na al die uren onderweg. Nu relaxen en genieten natuurlijk🥰
  5. Bob & marja:
    9 september 2019
    Zozo dat ziet er mooi uit lekkere auto mooi huis ziet er top uit fijn dat jullie een goeie reis gehad hebben geniet maar lekker en veel van deze leuke foto's plaatsen kijk er naar uit
  6. A en w zonneveld:
    10 september 2019
    En nu genieten.van al da moois