Dag 12 . Tampa Zoo.

19 september 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Na wederom een goed ontbijt vertrokken naar Lowry Park in Tampa, ongeveer een uurtje rijden.  Lowry Park heet tegenwoordig Tampa Zoo en is een leuk en zeer kindvriendelijk dierenpark.Hier worden ook dieren opgevangen die gewond zijn door b.v. aanvaringen met schepen. Als deze dieren weer opgelapt zijn worden ze weer uitgezet in de natuur. Heel goed werk dus, Na de ook hier gebruikelijke veiligheid-controle (Frans kwam er nu zonder problemen door) gingen we op zoek naar koffie. Helaas worden  er in het park veel werkzaamheden verricht, zo ook in het restaurant. Dat was gesloten. Enige tijd later vonden we een stalletje waar ze koffie hadden. 4 koffie en donuts besteld. De koffie was gratis omdat deze niet op de prijslijst stond. Dus toch wat gratis gehad. Daarna begon onze tocht door de  dierentuin. Omdat Nancy en Yvonne wel een beetje van dieren houden zoals jullie weten en het park heel leuk opgezet is, waren we toch weer zowat de laatsten die het park uitgingen. Na een voorspoedige rit terug hebben we onder weg (lekker) gegeten bij Chili’s. Frans had steaks,Yvonne zalm, Nancy en Hen hadden een burger zo groot als een voetbal. Weer een hele mooie dag. Omdat we weten dat jullie allemaal van dieren  houden!!!!  en omdat we geen andere hebben, plaatsen we een aantal foto’s uit de zoo.

1. Bep kok:
    19 september 2019
    Mooie foto's hoor.
    Nou morgen zeker laatste dagje.
    Geniet er nog maar van.
    Tot snel. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  2. Marja Cornel:
    20 september 2019
    Lieve Hen, Nancy, Frans en Yvonne, wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Veel gezien en veel gedaan, heel leuk om mee te genieten met jullie belevenissen! Nog een mooie laatste dag in Florida en een voorspoedige reis terug! Tot snel!! Liefs Bert en Marja
  3. Bob & marja:
    20 september 2019
    Kijk de Rangers eens zitten in de auto hi hi.
    Leuke foto’s hoor!
    Jullie hebben weer mooie herinneringen aan deze reis overgehouden voor later!
  4. Willemien en johan:
    20 september 2019
    Fijn dat jullie het met elkaar naar jullie zin hebben gehad . En veel gezien hebben .Fijn dat je nu ook heb gezien waar je zus en hen en Nancy al waren geweest . Heel bijzonder . Voor altijd een herinnering