Dag 4. Disney Springs

11 september 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg opgestaan en ontbeten. Het grootste gedeelte van de dag rustig aan gedaan. Nog een beetje bijkomen van ons bezoek aan Kennedy Space Center.

Aan het eind van de middag vertrokken naar Disney Springs. Daar aangekomen hebben we eerst bij Starbucks een frappuccino genomen.  Disney Springs is een gratis park (het enige wat gratis is hier) en geopend tot s’avonds laat. Op dit park zijn een aantal aan Disney gerelateerde winkeltjes en activiteiten. Er zijn heel veel  restaurants die natuurlijk niet gratis zijn. Een broodje kost al gauw $12.00 en een ijsje (mochten Frans en Hen kopen van de dames) minimaal $6.  We hebben hier heel veel leuke dingen gezien, zoals het House of Blues met live muziek en diverse winkeltjes van Disney waar je voor weinig (maar niet heus) Disney spulletjes kunt kopen. Er is ook een Disney kerstwinkel die het hele jaar open is. Om een uur of 8 waren we het wel zat en zijn op huis aangegaan. Onderweg nog benzine getankt en gegeten. Na thuis koffie te hebben gedronken zijn we naar bed gegaan want morgen wacht weer een drukke dag.

1. A en w zonneveld:
    11 september 2019
    Welterusten.voor Frans help misschien de uitslag van de staatsloterij 10€ samen met zijn zus.
  2. Bep kok:
    11 september 2019
    Nou dus jullie hebben je weer goed vermaakt. Jammer dat alles zo duur is he. Wat lief van de dames dat jullie een ijsje mochten kopen 😋😋 hoop dat jullie lekker geslapen hebben. 😴😴 🤗🤗
  3. Ineke Kok:
    11 september 2019
    Druk bezig zo te lezen. Leuk om jullie te volgen en benieuwd wat het volgende avontuur wordt. Veel plezier voor allen👍🥰
  4. Jan kok:
    12 september 2019
    Leuke foto’s zo krijg je een goed idee
    Geniet er maar lekker van SEE YOU.
  5. Marianne Staakman:
    12 september 2019
    Vind het echt super leuk om jullie belevenissen te volgen .Vooral dat space -center lijkt me een onvergetelijke ervaring
    Kijk al uit naar de nieuwe belevenissen.
    Groetjes Charles en Marianne 😚🙋🙌
  6. Willemien en johan:
    14 september 2019
    Mooie foto's ziet er gezellig uit. Groetjes