Dag 6. Rustdag en Florida Mall

13 september 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag niet zo veel te melden. We hebben besloten om deze dag te gebruiken om uit te rusten van de behoorlijk drukke eerste dagen. In de ochtend wat gezwommen  in ons zwembad (nou ja gezwommen, eerder wat gesparteld). Aan het eind van de middag vertrokken naar de Florida Mall. Een enorm winkelcentrum waar Nancy en Hen samen met Corrie regelmatig kwamen en goede herinneringen aan hebben. Voor Yvonne en Frans is het geheel nieuw en overweldigend. Yvonne en Frans worden direct  door de eerste de beste verkoper naar binnen gelokt om wat aan de wallen onder hun ogen te laten doen. De enorm grote winkels maken een grote indruk op ze. Terwijl de dames de ene na de andere winkel ingaan besluiten Frans en Hen bij Starbucks een koffie te halen en in de geriefelijke stoelen op de dames te wachten en ondertussen mensen te kijken. Na in de Mall te hebben gegeten gaan we weer op huis  aan, met een tussenstop bij de Walmart om boodschappen te doen.

1. Ineke Kok:
    13 september 2019
    Inderdaad niet verkeerd om na dat drukke programma even rustiger aan te doen. Lekker zwemmen in een eigen zwembad wat een luxe👍Geniet ze verder🥰💋
  2. Leo Ellen:
    Mooie genietmomentjes 🥰🥰🥰
  3. Marja Cornel:
    13 september 2019
    Fijn dat jullie hier ook met Corrie zijn geweest, mooie herinneringen! Zijn de wallen al weg bij Frans en Von??
    Heerlijk zo’n dag een beetje relaxen! Leuk verslag weer,
  4. Diana:
    14 september 2019
    Wat een heerlijke verhalen. Zo reizen we een stukje met jullie mee!
  5. Bep kok:
    14 september 2019
    De foto's zijn weer erg mooi, heerlijk zo'n dagje rustig aan hè. Yvon en Frans kijken hun ogen uit denk ik. Maar het is dan ook niet te geloven zo groots allemaal. Ja de herinneringen zijn soms moeilijk he, maar ook fijn dat jullie het met elkaar hebben mee gemaakt. ❤❤
    Nou weer op naar de volgende dag. Veel plezier. Liefs Bep 🤩🤩
  6. Bob & marja:
    En Nancy....
    Hebben ze een bommetje gemaakt ?
    Je had nog zo gezegd: “ GEEN BOMMETJE !!! “
    Wat een luxe zeg, een zwembad bij het huis. Ik geniet van jullie avonturen.😎🤣
    Heel veel plezier nog!