Dag 8. Opnieuw Florida Mall

15 september 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hebben we niet zo veel te melden. De verwachting is dat het gaat regenen, en we besluiten om naar de Florida Mall te gaan, om daar de grootste uitdaging van de vakantie aan te gaan; de cadeaulijst van Yvonne. Na natuurlijk eerst koffie te hebben gedronken, gaan Yvonne en Frans op pad. Na 1,5 uur in 1 winkel te hebben doorgebracht is er een aantal cadeautjes gekocht ,maar nog niet alles. De volgende uren worden de nog benodigde spullen  in diverse winkels aangeschaft en is alles in de lijst aangevinkt. Ondertussen is het al etenstijd geworden en gaan we eten op het foodplein. Na het eten nog een aantal winkels bezocht , o.a de Applestore en een winkel van Microsoft .Het is al behoorlijk laat geworden (we hoeven nog net niet het licht in het winkelcentrum uit te doen) en gaan op huis aan ,waar de volgende uitdaging wacht; hoe krijgen we al deze gekochte cadeaus in de koffers terug naar huis.

1. Marianne Staakman:
    15 september 2019
    Hallo luitjes wat hebben jullie een druk programma zeg.Ik denk dat als jullie terug zijn ,weer een vakantie moeten boeken om bij te komen van deze.😅Vind het statieportret van Hen en Nancy trouwens heel leuk👍En de tijd gaat snel dus volop nog gaan genieten zou ik zeggen.Liefs voor jullie allemaal groetjes Marianne
  2. Yvonne en frans:
    16 september 2019
    We hebben idd een druk programma , maar onze super gidsen brengen ons overal naar toe. Hebben al veel gezien en de moeite waard, echt mooi . We zijn al een beetje geïnfecteerd door enthousiasme Hen en Nancy😍👍. Morgen naar little toot , de dolfijnen🐬
  3. Bob & marja:
    16 september 2019
    Zo Yvon, dat is nog eens shoppen denk ik 🤑 hi hi
    Mooi hè, die grote winkelcentra.
    Vandaag naar de dolfijnen, zie ik op het programma staan.
    Heel veel plezier en maak maar weer mooie foto’s dan kunnen wij meegenieten.