Dag 9 . Lake Eola

16 september 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

We gaan vandaag naar Lake Eola. Dat is een groot meer in het  midden van Orlando tussen hoge kantoorgebouwen. Hier is op zondag een “farmersmarkt” dan verkopen mensen producten uit de streek. Het is dan gezellig druk met gezinnen die wandelen rond het prachtige meer. en wat eten en drinken halen in de kraampjes langs het meer. Het is ongeveer 50 minuten rijden van ons huis vandaan en we geven onze TOM TOM opdracht om de kortste weg te kiezen. We weten natuurlijk niet dat er in het centrum van Orlando enorme wegwerkzaamheden plaatsvinden, dus we doen er wat langer over. Omdat het vakantie is maken we ons daar niet druk over. Na een parkeerplaats te hebben gevonden ( $5 voor een hele dag, kun je je in Nederland niet voorstellen) gaan we beginnen aan onze wandeling rond het meer. We komen mensen en dieren van allerlei pluimage tegen, van een man  met een geheel geschilderd kunstbeen tot een hond in een trapauto. Na op een pleintje koffie te hebben gedronken, en een paar uur heerlijk te hebben gewandeld en foto’s te hebben gemaakt, zoeken we de auto weer op om een restaurant te vinden om te gaan eten. Weer een mooie dag voorbij. Morgen naar Clearwater om dolfijnen te spotten.

P.S. We zullen vandaag geen commentaar bij de foto’s geven. Niet omdat we te lui zijn maar omdat ze voor zich zelf spreken.

1. Bep kok:
    16 september 2019
    Wat een prachtig park.
    Heerlijke dag om te wandelen in zo'n park.
    Lekker relax.
    Wat is het allemaal groots he, zo veel ruimte.
    Mooie foto's hoor.
    Gr voor jullie. Liefs