Dag 13. Laatste actieve dag.

20 september 2019 - Haines City, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is het de laatste actieve dag van onze vakantie. We gaan eerst naar de “Boggy Creek airboot rides” . We gaan alligators zoeken in een uitloper van de everglades. Een geweldige tocht waarin we inderdaad een paar alligators hebben gezien ,maar de meeste kwamen door de warmte niet aan de oppervlakte. De bestuurder van de airboot deed zijn uiterste best om ze toch op te sporen. Het werd een geweldige tocht die eigenlijk een half uur zou duren maar meer dan een uur in beslag nam.We zagen ook diverse vogels zoals een Bald Eagle en diverse inheemse vogels. Na afloop van de tocht nog even rondgelopen op de alligator ranch en wat foto’s gemaakt. Omdat het weer een enorme warme dag was, en we wat tijd over hadden besloten we om voor de laatste keer naar het heerlijk koele winkelcentrum te gaan. Daar hebben we koffie gedronken en hebben Yvonne en Nancy de laatste inkopen gedaan.

Dit is ons laatste reisverhaal. We kijken terug op een geweldige vakantie waarin we oude herinneringen hebben opgehaald en nieuwe  gemaakt. We zijn erg  blij dat Yvonne en Frans hun eerste reis naar Florida als een enorme beleving hebben ervaren. Amerika heeft er nieuwe fans bij. We willen  iedereen die ons gevolgd heeft heel erg bedanken. Ook de reacties hebben we met heel veel plezier gelezen. We gaan jullie zien in Delft.

1. Yvonne en frans:
    20 september 2019
    Wij hebben heel erg genoten, in korte tijd veel activiteiten gezien. Daarom Hen en Nancy enorm bedankt, enne we zijn verknocht nu aan Amerika😍👍
  2. Marianne Staakman:
    20 september 2019
    Zo te lezen was het echt een super onvergetelijke vakantie wat hebben jullie veel gezien en beleefd.En ik heb genoten om dit allemaal via de reisverhalen en de foto's te mogen meemaken.Fijne vlucht naar huis.grtj Marianne ✈😊🙌
  3. A en w zonneveld:
    20 september 2019
    De juiste personen op de juiste plek en het is alleen maar GENIETEN fantastisch gegund voor JULLIE allemaal een goede terugreis toegewenst.groetjes arie en wil
  4. Bep kok:
    20 september 2019
    Ik ben blij dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Fijn dat jullie er weer van genoten hebben en het met Yvon en Frans hebben kunnen delen. Toch ben ik blij dat jullie weer naar huis komen hoor 🤭🤭 kunnen we weer gezellig een bakkie komen doen.
    Een hele goeie vlucht en hoop dat het voorspoedig loopt.
    Bedankt voor alle verhalen heb er iedere dag naar uit gekeken.
    Tot gauw. 🙋‍♀️🙋‍♀️☺️☺️
  5. Jan & Ineke:
    20 september 2019
    Bedankt voor de leuke reisverslagen Hennie. Was werkelijk heel interessant om jullie bijzondere vakantiereis te volgen. Wist niet dat je zo’n goede journalist bent. Fijn dat alles zo goed verlopen is. Ook de foto’s waren heel leuk. Goeie terugreis en we spreken elkaar weer.
  6. Ineke Kok:
    20 september 2019
    Fijn dat jullie dit met elkaar hebben kunnen delen. Veel gedaan en zo te lezen met een goed gevoel weer naar huis. Hele goede reis terug naar huis met alle mooie herinneringen 🥰👍
  7. Diana:
    21 september 2019
    Hoi lieverds, fijn dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad! Goede vlucht en welkom thuis!
  8. Big grey taxi 🚕:
    21 september 2019
    Top dat jullie zo hebben genoten!!
  9. Leo Ellen:
    21 september 2019
    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben, we hopen weer veilig thuis dikke knuffel