Dag 10. Clearwater Beach.

17 september 2019 - Clearwater Beach, Verenigde Staten

Vroeg vertrokken naar Clearwater Beach om Dolfijnen te spotten in de Golf van Mexico. We hebben onze plaatsen op de boot, genaamd “Little Toot”, gisteravond via het internet gereserveerd. Na een rit van 1.5 uur kwamen we aan in de  prachtige badplaats waar we, na een parkeerplaats hebben gezocht,  eerst wat hebben gegeten en gedronken. Het was weer erg heet, ongeveer 34 graden. Na een wandeling op de boulevard zochten we de haven van Clearwater op. Om 15.00 uur gingen we  aan boord van de Little Toot en na een enthousiast verhaal van  de kapitein voeren we het zeegat, zoals ze dat volgens mij noemen, uit. Het is niet vanzelfsprekend dat we ook dolfijnen te zien zouden krijgen. Maar na enige tijd werd er door de bemanning opgewonden gemeld dat er ‘one o clock’ dolfijnen te zien waren. Het was heel moeilijk om er foto’ s van te maken. Een paar opnames zijn wel gelukt. ook hebben  Nancy en Yvonne wat kunnen filmen. Na een geweldige bootreis die ons ook langs huizen van beroemde mensen bracht ( o.a de huizen van Tom Cruise, Harrison Ford en Hulk Hogen) en onderweg ook nog een huis waar op de bovenste verdieping een geheel doorzichtig zwembad te zien was, meerden we na 1.5 uur weer aan.  We hebben weer een geweldige dag achter de rug. De terugreis was wat minder, we kwamen in Tampa in een enorme file terecht zodat we over de terugreis 2 maal zolang deden als de heenreis. Een kniesoor die daar op let.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bob & marja:
    18 september 2019
    Wat gaaf !!!
    Jullie hebben dolfijnen gezien, hoe leuk is dat !
    En wat een leuke foto van jullie viertjes op de boot.
    Nancy, jij staat er echt superleuk op joh !
    Top 👌
    Lekker nagenieten maar van die leuke dag.