Dag 7. Celebration en Old Town.

14 september 2019 - Haines City, Florida, Verenigde Staten

We hebben vandaag een bezoek gepland naar Celebration. Dat is een voorstadje van Orlando wat in de vorige eeuw speciaal gebouwd is voor de medewerkers van Disney. Het is een heel vriendelijk stadje met mooie typisch Amerikaanse huizen en een heel leuk park om te wandelen. We hebben daar eerst koffie gedronken (natuurlijk bij Starbucks) en hebben daarna een wandeling gemaakt door het stadje en het park. Omdat we redelijk in de buurt waren zijn we na overleg met het A-team (Yvonne en Frans) doorgereden naar Old Town in Orlando.  Old Town is een wijkje waar een kermis en daarbij behorende winkeltjes zijn. Hier waan je je in de jaren zestig. Er word alleen  maar muziek gedraaid uit die tijd en het is er heel gezellig. Ook word er op vrijdagavond een autoshow gehouden met superauto’s (zie de foto’s.  Om een uur of zes zijn we weer op weg gegaan naar een restaurant en hebben we lekker gegeten. Op naar de volgende dag.

1. Bep kok:
    14 september 2019
    Nou weer een prachtige dag. Wat een auto's die zie je hier in Delft niet hoor. 🤣🤣
  2. Bep kok:
    14 september 2019
    Ik was nog niet klaar 😏 wat een mooi park joh. Heerlijk om te wandelen. Leuke foto's ook weer. Vind het zo leuk om jullie te volgen.
    Her is vandaag wel erg warm bij jullie he. Maar ja daar waren jullie al een beetje aan gewend thuis.he.
    Nou veel plezier vandaag nog.
    Tot het volgende verslag. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  3. Ineke Kok:
    14 september 2019
    Mooie foto’s en verhalen weer. Leuk hoor dat jullie zo genieten en wij mee mogen kijken. Veel plezier met het volgende avontuur👍🥰💋
  4. Marja Cornel:
    14 september 2019
    Wat een mooie foto’s! Die auto’s, wat een bakbeesten!! Hebben jullie nog iets lekkers gekocht bij de Cake Boss, leuk dat jullie een filiaal van Carlos Bakery hebben gezien!! Al die foto’s geven een heel goede indruk van de reis die jullie maken, bedankt voor het laten meegenieten! Lieve groet voor jullie 4tjes